آرایشی و زیبایی

معرفی بهترین پرایمر های آرایشی در سال 2022

بهترین پرایمر

معرفی بهترین پرایمرهای آرایشی در ایران و جهان

پرایمر های آرایشی طی سالیان متوالی رشد چشمگیری داشته اند. در دنیای امروز تقریبا همه کسانی که با دنیای زیبایی، آرایش و لوازم آرایشی در ارتباط هستند اهمیت و جایگاه پرایمر و بهترین پرایمر را می دانند. در یک آرایش بی عیب و نقص حتما به پرایمر عالی نیاز خواهید داشت.

پرایمر آرایشی صورت را به عنوان یک پل مهم در نظر داشته باشید، پلی که فاصله بین کارهای روزانه مراقبت از پوست و آرایش صورت شما را وصل می کند. به عنوان نمونه برخی از بهترین پرایمر ها دارای مزایای بسیاری از جمله آنتی اکسیدان و ویتامین سی هستند.

بهترین پرایمر پوست چرب

البته که در تبلیغات شرکت های تولیدی پرایمر بیشتر به مزایای تبلیغاتی معطوف است. یعنی شما پس از استفاده از پرایمر در زیر سازی آرایش یک بوم صاف که آرایش شما به آن بچسبد و در نهایت قدرت ماندگاری آرایش را در نتیجه افزایش می دهد. اما شما در مورد آن اشتباه نکنید: استفاده مکرر از پرایمر های آرایشی، فواید بسیار زیادی برای تقویت پوست دارد.

پرایمر ژنوبایوتیک

Portrait of girl with problem and clear skin

به طور خلاصه در مورد پرایمر ها می توان گفت، محصولاتی هستند که هر کسی می تواند از  آن ها بهره مند شود. مشاورین زیبایی زیباروی (فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی اورجینال و اصل) می گویند اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مدام آرایش شما ریزش دارد، یا اینکه پوست صورت شما دارای مشکلاتی از جمله ناهمواری و منافذ برجسته است. پرایمر برای شما بسیار با ارزش است.

بهترین پرایمر

بهترین پرایمر از نظر زیباروی پرایمر تاچا با روکش ابریشمی(Tatcha The Silk Canvas Protective Primer) است. این پرایمر یک رنگ، روکشی ابریشمی دارد و پوست را صاف و صاف می کند. این پرایمر عالی، با داشتن فرمولی شبیه به سرم، رنگ پوست را بهبود می‌بخشد و تضمین می‌کند که کرم پودر صاف می‌شود و آرایش شما بهترین است.

بهترین پرایمر برای پوست خشک

برای انتخاب پرایمر آرایشی یا اینکه بهترین پرایمر های آرایشی را به شما معرفی کنیم تعدادی از بهترین پرایمر ها را برای شما جمع آوری کردیم.

پیشنهاد زیباروی به شما مطالعه مقاله “معرفی بهترین کانسیلر ها برای کسانی که به پوست خود اهمیت می دهند” برای انتخاب بهترین کانسیلر جهت آرایشی زیبا است.

پرایمر تاچا با روکش ابریشمی

(Tatcha The Silk Canvas Protective Primer) 

سال هاست که کانال های پر طرفدار آرایشی یوتیوب، بر نام پرایمر تاچا سوگند یاد می کنند و براین باورند که این محصول 100% ارزش خرید دارد!

پرایمر محافظ ابریشمی تاچا به عنوان یک مانع واقعی بین پوست و دیگر لوازم آرایشی شما قرار می گیرد و با پر کردن منافظ پوستی شما با ترکیبات مغذی، قبل از اینکه مجبور به استفاده از کرم پودر شوید عیوب صورتتان را برطرف می کند.

پرایمر تاچا اصل

پرایمر محافظ تاچا به کمک فرمولاسیون غنی شده با عصاره ی ابریشم و پودر ابریشم، پوست شما را به معنای واقعی کلمه صافِ صاف می کند. همچنین این محصولِ با کیفیت حاوی عناصر فعال ضد آلودگی است که نه تنها آسیب های فوری پوستی را برطرف می کنند، بلکه لایه های حفاظتی پوست را در برابر آُسیب های بعدی تقویت می کنند.

پرایمر تاچا

بنابر اظهارات شرکت لوازم آرایشی تاچا، این محصول موفق به کسب علامت تجاری Hadasei-3 شده است؛ یعنی پرایمر ابریشمی تاچا حاوی مجموعه از مواد تقویت کننده ی پوست است که با نرم کنندگی و افزایش درخشندگی پوست، باعث احیای جوانی و شادابی دوباره پوست می گردد.

و نکته ی آخر اینکه از پرایمر محافظ ابریشمی تاچا می توانید برای صورت، پلک ها و حتی لب ها استفاده کنید! شگفت انگیز نیست؟

پر ایمر آرایشی بنفیت مدل پور پرایمر

(Benefit Cosmetics The PORE fessional Face Primer)

با یک خبر بد شروع می کنیم: “هیچ راهی برای تغییر اندازه منافظ پوستی وجود ندارد.”

خبر خوب؟ ” یک پرایمر با کیفیت مانند پرایمر آرایشی بنفیت مدل پور پرایمر، می تواند به راحتی ظاهر منافظ پوستی را در زیر پوشش خود پنهان کند!”

پرایمر صورت بنفیت مدلِ پور پرایمر، با فرمولاسیون بدون چربی و ابریشمی خود لایه ای صاف بر روی پوست تشکیل داده و در نتیجه خطوط مزاحم و منافذ روی پوست را به سرعت استتار می کند.

پرایمر آرایش بنفیت

پرایمر آرایش بنفیت

همچنین فرمولاسیون این محصول غنی شده با ویتامین E است که باعث افزایش ایمنی پوست شما در برابر آسیب رادیکال های آزاد می شود.

مطالعه بیشتر: “معرفی بهترین های پالت سایه چشم در ایران و دنیا سال 2022

پرایمر روتوش فوری فنتی بیوتی

Fenty Beauty by Rihanna Pro Filt’r Instant Retouch Primer

کسانی که پوست چرب دارند، هنگام استفاده از پرایمر ها بیشتر از دیگران سود می کنند. زیرا استفاده از یک پرایمر باکیفیت با فرمولاسیون مناسب، می تواند تا حدود زیادی از ایجاد لکه های ناخواسته در طول روز جلوگیری کند.

اگر پوست شما چرب است، یکی از حرفه ای ترین انتخاب های پیش روی شما پرایمر روتوش فوری فنتی بیوتی می باشد. مالک برند لوازم آرایشی فنتی بیوتی، سلبریتی معروف و خواننده ی محبوب آمریکایی، خانم روبین ریانا فنتی (Rihanna) است!

انواع پرایمر

پرایمر روتوش فوری فنتی بیوتی، مانند فوتوشاپ بر روی پوست شما عمل می کند. زیرا دارای رنگ هلویی ظریفی است که افکت مات و تار مانندی بر روی پوست شما باقی می گذارد.

این پرایمر با تشکیل روکشی فیلتر مانند بر روی پوست، موجب نامرئی شدن منافظ پوستی شما قبل از مرحله اعمال آرایش می شود. پرایمر فنتی بیوتی بدون روغن است و هرگز پوست را گچی نمی کند، اما در عوض احساس لطیفی و طراوت را به پوست شما هدیه می کند.

پرایمر بتونه ای شرکت ای ال اف

e.l.f. Putty Primer

پرایمر بتونه ای شرکت ای ال اف ، در سه فرمولاسیون مختلف روانه ی بازار ها شده اند تا بتوانید به راحتی پرایمری را انتخاب کنید که کاملا نیاز های پوستی شما را برآورده کند:

Poreless = جلوه ای به پوست می بخشد.

Illuminating = ظاهری طبیعی را به ارمغان می اورد.

Matte = پوششی مات ارائه می دهد و چربی ها را از بین می برد.

پرایمر مارک خوب

هر گزینه ای را که انتخاب می کنید، با خیال راحت بدانید که فرمولاسیون ابریشمی پرایمر ای ال اف، عیوب سطح پوست شما را صاف می کند و نوید می دهد که آرایش شما ثابت باقی بماند.

پرایمر ابریشمی درخشان کننده جورجیو آرمانی

Armani Beauty Luminous Silk Hydrating Makeup Primer

یکی از راه های رسیدن به پوستی شیشه ای و براق که همگی در این روز ها به دنبال آن اند، اعمال لایه لایه ای لایتر ها و روشن کننده هاست.

برای راه حل آسان تر برای رسیدن به این هدف، استفاده از یک پرایمر آرایشی با فرمولاسیون درخشان است. مانند: پرایمر ابریشمی درخشان کننده جورجیو آرمانی

طرز استفاده از پرایمر

این محصول فوق العاده کرمی و آبرسان است و به لطف ترکیبات حاوی گلیسیرین، روغن درخت شی و سبوس برنج،به راحتی پوست شما را قبل از آرایش شاداب و شبنم دار می کند.

به کمک پرایمر درخشان کننده جورجیو آرمانی می توانید پوستی صاف، لطیف و کاملا درخشان داشته باشید و بهترین پایه را برای آرایش دلربای خود ایجاد کنید.

بهترین پرایمر صورت و بدن بک استیج دیور

Dior BACKSTAGE Face & Body Primer

خط تولید پرایمر صورت و بدن بک استیج دیور، برای رفع نیاز های آرایشگران و گریمور های حرفه ای راه اندازی شد. پرایمر سبک وزن بک استیج دیور، پوست را کاملا درخشان و یکنواخت می کند و تا 24 ساعت آبرسانی مداوم ارائه می دهد.

پرایمر چیست

این محصول را به تنهایی استفاده کنید تا به شکلی طبیعی جلوه ای تار بگیرید یا آن را در زیر آرایش خود قرار دهید تا پایه ای بی عیب و نقص برای ادامه ی راه خود داشته باشید.

سرم پرایمر ایمنی پوست از شرکت (LYS Beauty)

LYS Beauty Secure Skin Gripping Serum Primer

آیا با لکه های تیره سرسخت یا جای آکنه سر و کار دارید؟

اگر چنین است، سرم پرایمر ایمنی پوست از شرکت (LYS Beauty) برای شما مناسب است. این پرایمر نه تنها برای حفظ آرایش شما به سختی تلاش می کند. بلکه فرمولاسیون آن مملو از بافت ها و ترکیبات مراقبت از پوست است که سلامت چهره ی شما را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.

بهترین پرایمر

ترکیبات AHA مود در سرم پرایمر ال وای اس بیوتی که از میوه ها مشتق شده اند و به وضوح می توانند زبری پوست را صاف کنند. همچنین عصاره گریپ فروت غنی از ویتامین C، می تواند لکه های تیره و هایپرپیگمنتاسیون ( لکه ها، تیرگی ها و اثرات باقی مانده از آکنه ها) را محو کند.

همچنین این فرمول حاوی نیاسینامید (niacinamide) است که سبوم ها (غدد میکروسکوپی زیر پوستی که چربی تولید می کنند) را کنترل می کند و این امر برای افرادی که پوست چرب و مستعذ آکنه دارند، ضروری است.

بهترین پرایمر جوان کننده و صاف کننده پت مک گراث

Pat McGrath Labs Skin Fetish Sublime Perfection Primer

اگر درباره ی میکآپ آرتیست های بزرگ دنیا اطلاعات داشته باشید، حتما با پت مک گراث افسانه ای آشنایی دارید و می دانید که هیچ اشتباهی از او سر نمی زند. پرایمر جوان کننده و صاف کننده پت مک گراث گواهی جمله ی قبلیست.

پیشنهاد می کنیم مقاله “معرفی بهترین کرم پودر ها از نظر متخصصین پوست” برای خرید بهترین کرم پودر را مطالعه کنید.

هنگام خرید بهترین پرایمر باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • فرمولاسیون با سیلیکون یا بدون سیلیکون

تا چندی پیش، درصد زیادی از پرایمر های موجود در بازار بنا به دلایل منطقی حاوی سیلیکون بود. زیرا سیلیکون یکی از موثرترین مواد برای ایجاد بافتی یک دست و صاف بر روی پوست حساب می شود.

اما نکته قابل توجه در پرایمر های حاوی سیلیکون، طرز پاک کردن محصولات از روی پوست است. سیلیکون ها حالتی چرب دارند و با آب پاک نمی شوند. پس برای پاک کردن مواد سیلیکونی نیاز به پاک کننده های آرایشی دارید. دقیقا در همینجاست که استفاده مداوم از سیلیکون ها می تواند باعث تحریک سد پوستی می شود.

این روز ها گزینه های غیر سیلیکونی زیادی وجود دارد، بنابراین انتخاب پرایمر های سیلیکونی یک اولویت شخصی حساب می شود.

  • آنتی اکسیدان ها

وقتی صحبت از پرایمر ها می شود، توصیه همیشگی این است که دنبال فرمول هایی مغذی و سرشار از آنتی اکسیدان باشید. آنتی اکسیدان ها برای همه نوع پوست مفید واقع می شوند. زیرا به از بین بردن علائم پیری کمک می کنند و پوست را از گزند آسیب رادیکال های آزاد دور نگه می دارند.

  • نحوه پوشش دهی

با پوستی چرب سر و کار دارید؟ به دنبال محصولاتی باشید که دارای برچسب “مات کننده” یا ” پوشش مخملی” هستند. نشانه هایی که خبر از از بین بردن روغن اضافی پوست می دهند.

آیا پوست دائما خشکی دارید؟ انتخاب پرایمر “با پوشش دهی درخشان” یا ” آبرسان پوست” راهی عالی برای کمک به ایجاد درخشندگی بیشتر به پوست شما از همان ابتدای آرایش است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *