آرایشی و زیبایی

مراحل زیر سازی پوست برای آرایش صورت

کرم زیرسازی آرایش پرایمر

زیرسازی آرایش

یکی از انجام مراحل آرایش زیر سازی می باشد. برای داشتن یک آرایش بی نقص و باکیفیت و آرایشی با ماندگاری بالا نیاز است که زیر سازی انجام شود. در ابتدا باید توضیح داد که زیرسازی آرایش چیست. زیرسازی آرایش همانگونه که از نام گذاری آن مشخص می باشد. بخشی از آرایش می باشد که پوست را آماده انجام مراحل دیگر میکاپ میکند. زیرسازی مراحل گوناگونی دارد که قبل از آرایش باید انجام شود. اگر به دنبال یک آرایش با ماندگاری بالا و با کیفیت عالی و همچنین یک آرایش طبیعی و جذاب هستید. نکاتی که در ارتباط با زیرسازی آرایش انجام می باشد را رعایت کنید. برای دانستن این نکات با زیباروی (فروشگاه لوازم آرایشی اصل) همراه باشید.

مراحل آماده سازی پوست برای آرایش

پیشنهاد زیباروی جهت مطالعه بیشتر: موخوره و درمان موخوره + علت ها و درمان قطعی

برای زیرسازی پوست باید مراحل زیر را انجام دهید:

لایه برداری و پاکسازی پوست برای زیر سازی آرایشی

گاهی اوقات روی پوست ما جوش های مختلف به وجود می آید و یا لکه های روی پوست، که فقط با گذاشتن یک ماسک مناسب روی پوست و یا استفاده از لایه بردار پوستی صاف و یکدست و شفاف خواهیم داشت. استفاده از ماسک های لایه بردار سبب می شود که پوستی صاف و یکدست داشته باشیم و از پوست پوسته شدن و کدر شدن و یا حتی داشتن جوشهای سرسیاه آسوده شویم و در هنگام آرایش محصولات آرایشی به سادگی و با کیفیت بالایی بر روی پوست بخوابد. البته کیفیت محصولات آرایشی نیز مهم میباشد که فروشگاه زیباروی محصولاتی با کیفیت عالی را برای همه شما عزیزان فراهم آورده است.

استفاده از لایه بردار ها و اسکراب ها یکی از راه های پاکسازی پوست می باشد که با توجه به نوع پوست صورت می گیرد. مثل لایه بردار برای پوست های خشک: پوست‌های خشک بهتر است از لایه بردارهای مناسب پوست خود استفاده کنند. لایه بردارهای کمتر پوست را تحریک کرده و موجب آسیب زدن به پوست نشود. این افراد بهتر است از لایه بردار های غیر شیمیایی و به صورت گیاهی استفاده کنند. از لایه بردارهای استفاده شود که املاک آبرسان و مرطوب کننده در آن موجود باشد.

بهترین زیر ساز ارایش

 

پوستهای معمولی و مختلط

این نوع پوست ها می توانند از انواع گوناگون لایه بردار ها استفاده کنند البته این نکته را باید در نظر گرفت که در نهایت استفاده این نوع پوست از لایه بردارها سه بار در هفته می باشد در غیر اینصورت آسیب‌های جدی به پوست خواهد رسید.

پوست چرب

این نوع پوسته می تواند از انواع مختلف ماسک و اسکراب لایه بردار و دستگاه‌های پاکسازی پوست استفاده کنند. این افراد می‌توانند ۵ بار در هفته پاکسازی پوست را انجام دهند.

پوست حساس

این افراد باید در انتخاب انواع ماسک لایه بردار ها و همه محصولات پوستی دقت بسیار زیادی داشته باشند چون در غیر این صورت صدمات جبران ناپذیری به پوست خود خواهند زد. این افراد می‌توان یک بار در هفته از محصولات مناسب با پوست خود استفاده کنند.

شستشوی صورت برای زیر سازی آرایشی

شستشوی صورت با استفاده از ژل های مناسب انواع پوست ها و یا حتی صابون های مناسب پوست می تواند پوست شما را برای داشتن آرایشی زیبا بی نقص آماده کند. با استفاده از شستشوی صورت می‌توان پوست را از هرگونه آلودگی و یا ترشحات چرب پوست پاکسازی اگر قبل از انجام آرایش روی پوست خود آرایشی دارید. می توانید از یک ژل شستشوی مناسب پوست خود استفاده کرده و به سادگی آن را از روی پوست خود پاک سازی کنید.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که اینستاگرام خرید می کنید. پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را “خرید لوازم آرایشی اصل در اینستاگرام” مرور کنید.

قبل از آرایش چه کنیم

استفاده از انواع مختلف مرطوب کننده و آبرسان ها برای ریز سازی آرایش

بعد از انجام مراحل پاکسازی پوست و شستشوی پوست متوان گفت که پودر نوبت خود را به مقدار قابل توجهی از دست داده است و احساس خشکی می کند پس بهتر است که مقداری به آن رطوبت رسانی و آبرسانی کرد.
شعرهای آبرسان و کرم های مرطوب کننده را میتوان بعد از انجام مراحل پاکسازی و شستشو روی پوست قرار داد و آن را اندکی روی پوست ماساژ داد که جذب پوست شود. سپس اندکی صبر می کنیم که جذب پوست شود.

پرایمر

برای داشتن آرایش بی نقص با ماندگاری بالا بهتر است از پرایمر مناسب پوست خود استفاده کنید. بسیاری از افراد همیشه متعجب به این نکته هستند که میکاپ هایی که میکاپ آرتیست ها برای آنها انجام می‌دهند. ماندگاری کیفیت بالایی دارد در حالیکه آرایش هایی که خود افراد انجام می‌دهند. بعد از ساعت ها و یا حتی قبل از به پایان رسیدن مهمانی و جشن ها از بین می رود.

تنها نکته آن استفاده از پرایمر های مناسب نوع پوست روی کرم پودر می باشد که ماندگاری آن کمک شایانی می کند. پرایمر ها سطح پوست را صاف و یکدست نشان می‌دهد و چروکها و منافذ باز پوست صورت را پر میکند. علاوه بر پرایمر های معمولی صورت میتوان از پرایمر های چشم نیز استفاده کنید تا ماندگاری آرایش چشم خود را نیز بالا ببرید. در این زمینه هم می توانید به سایت زیباروی مراجعه کنید که انواع پرایمر ها را در کیفیت های عالی ارائه می کند.

تذکر مهم : توجه کنید که با توجه به شرایط حاضر به خاطر بیماری کرونا در کشور خرید آنلاین لوازم آرایشی اصل بهترین راه هست. برای خرید لوازم آرایشی اصل به فروشگاه اینترنتی زیباروی مراجعه کنید.

بهترین زیر ساز ارایش

استفاده از کرم پودر

بعد از انجام همه مراحل پاکسازی و لایه برداری،شستشوی صورت،استفاده از آبرسان و مرطوب کننده،استفاده از پرایمر مناسب با نوع پوست خود،نوبت به استفاده و انتخاب کرم پودر مناسب با نوع پوست خود می باشد که پودر مناسب و با کیفیت می‌تواند پوشانندگی بالایی به سلامتی پوست شما ببخشد و لکه ها و جوش های شما را پوشش دهد و سبب و صاف شدن پوست شود. برخی از کرم پودر حاوی مقداری ضد آفتاب نیز می‌باشد که میزان آن در هر کرم پودر متفاوت است.

وجود مقداری از زنده آب درون کرم کوتاه سبب می شود که دیگر نیازی به استفاده از ضدآفتاب ها نباشد و پوست شما در برابر آفتاب مقاوم سازد تا آسیب کمتری به پوست وارد شود. استفاده از کرم پودرهای مایع و یا پودری سبب افزایش کیفیت آرایش صورت میشود. کرم پودر نیز مانند انواع محصولات آرایشی باید مناسب با نوع پوست شما انتخاب شود. اگر پوست شما به گونه ایست که کرم سریع جذب می شود بهتر است که از کرم پودر چربی استفاده کنید و آن را با استفاده از بافت‌های آرایشی و براش ها به خوبی روی سطح پوست صاف کنید. در انتخاب رنگ آن نیز باید توجه کافی داشته باشید که رنگ مناسب با پوست خود انتخاب کنید که آرایشی طبیعی تر و نزدیک تر به رنگ پوست خود داشته باشید.

کانسیلر

استفاده از کانسیلر برای پوشاندن نقاطی مانند سیاهی های زیر چشم،جای جوش و انواع نواخت روی صورت مناسب می باشد. البته باید در انتخاب کانسیلر دقت و توجه کافی را داشته باشید. رنگ مناسب با نوع پوست خود را انتخاب بعد از استفاده از کانسیلر روی پوست باید از فیکساتور های آرایشی استفاده کرد. تا علاوه بر بالا بردن دوام آرایش روی صورت کانسیلر در چروک و خطوط پوست شما جمع نگردد.

 

کرم آبرسان قبل از آرایش

استفاده از فیکساتور ها

در آخرین مرحله آرایش و پایان همه مراحل باید از فیکساتور های آرایشی استفاده کرد تا ماندگاری آرایش خود را چندین برابر کرد. برای استفاده از پیستوله آرایشی کافیست که آن را در فاصله ۲۰ سانتی صورت بگیرید. آن را به شکل نوشتن حروف xوTروی صورت حرکت دهید و اسپری کنید.

در آخر باید توجه داشت که برای انجام هر گونه آرایش و تغییر و حتی زیرسازی روی پوست خود باید شناخت کافی از جنس و طیف رنگی پوست خود را داشته باشید که سایت زیباروی در این زمینه هم توضیحات کافی را در خود موجود دارد که با جستجو در سایت می توانید از مطالب استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *